חילופי תפקידים במרכז רחל - היחידה להתפתחות הילד

חילופי תפקידים במרכז רחל - היחידה להתפתחות הילד

עירית פטאל, מנהלת מרכז רחל מזה 19 שנה, יוצאת לדרך חדשה. במקומה, תכנס לתפקיד מנהלת מרכז רחל, רות רגולט לוי.
מאחלים לעירית בהצלחה על כל פעילותה המבורכת בה השקיעה מכל הלב בשנים האחרונות למען ילדי ומשפחות השכונה.
בהצלחה לרות בתפקידה החדש.



מכתב מעירית פטאל:

משפחה שותפים וידידים,

החורף בפתח ואפילו השעון יזוז הערב בשעה אחת אחורה ואני מסתכלת קדימה בשמחה והתרגשות.
בתום קצת יותר מ- 19 שנה אני נפרדת מהמינהל הקהילתי ומממרכז רחל ויוצאת לדרך חדשה.
הימים שלי במנהל קהילתי גנים, שהשתנה מאוד במהלך שני העשורים האחרונים, היו לי למרחב של צמיחה והתפתחות ואיפשרו לי להגשים חלומות הקשורים להתפתחות הילד והגיל הרך.
העבודה, מנקודת מבט קהילתית ומתוך שותפות עם הארגונים והמערכות השכונתיות והעירוניות, איפשרה למרכז רחל לגדול ולהגיע להיות חלק משמעותי מהמארג השכונתי והעירוני.
זו הזדמנות מצוינת להודות לרוני סילפן, מנהל המינהל, לאווה אוחיון הסגנית, לצוות מרכז רחל המלוכד ולרות רגולנט לוי, העוסי"ת של המרכז, שלוקחת לידיה את שרביט הניהול ב12/11/1.
אני מאחלת לרות ולצוות המרכז להמשיך ולצמוח לכיוונים חדשים ולהמשיך להיות אבן שואבת לילדי והורי השכונה בפרט ולדרום מערב העיר בכלל.
אחרי העברת שרביט הניהול לרות, אמשיך לפעול בקרן המלגות ואמשיך לגייס תקציבים שיסיעו לילדי השכונה לקבל טיפול, גם אם אין ידם משגת לשלם את מלוא התשלום למרכז רחל או לקופות החולים (קניית ההתחייבויות). אני מקווה שהקרן תוכל להמשיך ולסייע למרכז רחל באותו היקף ואולי אפילו קצת יותר.
תודה לכל העושים במלאכה בתוך מרכז רחל ובמערכת התומכת מסביב, תודה לשותפים "הסמויים" הנותנים לי כוח רב להמשיך בדרך של הנצחת רוחה של גיסתי, רחל קרוון ז"ל.
תודה מראש לכל אלה שימשיכו להביא בקבוקים וספרים, יהיה לי הרבה יותר פנאי לכך....

בהצלחה ורק טוב,
עירית

powered by ATARIX